پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6284
-
الف
+

جایگزین سریال «بچه مهندس» مشخص شد

چه سریالی جایگزین سریال «بچه مهندس» خواهد شد؟

بعد از اتمام سریال «بچه مهندس»، چه سریالی پخش خواهد شد؟

به گزارش آی‌فیلم، یکی از سریال هایی که در سال گذشته پخش شد و اتفاقا فصل سوم آن به امسال موکول شد سریال «از سرنوشت» بود‌. این سریال از همان ابتدا در سه فصل در نظر گرفته شده بود، فصل اول به کودکی هاشم و سهراب دو شخصیت اصلی داستان و فصل دو و سه به جوانی این دو شخصیت می پردازد.

هاشم و سهراب دو دوست و دو همراه همیشگی هستند که در پرورشگاه زندگی می کنند. پدر و مادر هاشم در کودکی از دنیا رفته اند و سهراب همچنان به دنبال پدر و مادرش می گردد.

قصه های این دو از کودکی تا میانسالی را قرار است در سریال از سرنوشت ببینید. دو فصل از این سریال سال گذشته و به طور متوالی از شبکه دو پخش شد و فصل سه آن قرار است بزودی از شبکه دو روی آنتن برود‌. یکی از گزینه های احتمالی برای جایگزینی «بچه مهندس ۳» که این هفته در ۳۸ قسمت به پایان می رسد، فصل سه «از سرنوشت» در ۲۳ قسمت است اما هنوز به تهیه کننده و عوامل این سریال اعلام نشده است. 

کارگردانی این سریال به عهده علیرضا بذرافشان و محمدرضا خردمندان بود و خردمندان فصل یک و سه و بذرافشان فصل دو را کارگردانی کرد. در «از سرنوشت» حسین پاکدل، حبیب دهقان نسب، دارا حیایی، کیسان دیباج، پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، علیرضا آرا و ... بازی می کنند.

این سریال در دو فصل قبل سی قسمت بود اما در فصل سه به دلیل اینکه قرار نبود از ابتدا در ماه رمضان پخش شود در ۳۸ قسمت به نگارش درآمد و تا یک هفته بعد از پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد. حسن وارسته نویسنده، علی غفاری کارگردان و سعید سعدی تهیه کننده این سریال است.

ه خ/ ا ز

نظر شما
ارسال نظر